miercuri, 11 ianuarie 2012

Despartirea,un nou inceput

Fulgii de nea se sincid aruncandu-se asupra mea.Le simt trupul arzand pe pielea care incepe sa inghete.Nu pot sa merg mai repede ,picioarele imi aluneca pe gheata .Deja am intarziat dar stiam ca el ma va astepta .Doi criminali indragostiti-acelasi delict-fulgii…

Orasul e pustiu,strazile sunt slab luminate ,si eu mai am putin si ajung.Cladirea noua gazduia un restaurant select ,unde mai fusesem inainte.L-am vazut stand la o masa si cautandu-ma pe strazile albe.A zambit si s-a ridicat sa ma intampine.Inauntru era cald ,incaperea era intima,si muzica abia se auzea.M-am asezat la masa ingusta fara sa spun nimic.Privirea lui ,altadata protectoare ,acum parea mai mult trista. Intotdeauna am stiut cand se intampla ceva cu el ,dar acum imi era greu sa deslusec daca e o simpla problema sau o adevarata provocare.Cearcanele ma ingrijorau ,obrajii palizi il faceau sa para bolnav.

Si-a ridicat privirea si atunci mi-a spus ceea ce niciodata nu as fi vrezut ca se va intampla…

Niciodata nu am invins timpul sau destinul,pentru ca nu am avut curajul sa ma impotrivesc lor.

Am inteles imediat ca timpul m-a pacalit din nou.Cand viata iti ofera un nou inceput e greu sa refuzi dar si sa accepti.Lacrimile pe care le puteam opri cateodata acum mi-ai inundat ochii si mi-as fi dorit sa nu fii reactionat asa.Era sansa lui ,iar eu il descurajam .

Dupa intalnire nu-am prea putut sa dorm.Am zacut In pat ,m-am gandit ,am plans ,iar cand soarele a traversat draperiile galbene am auzit pe cineva vorbind langa usa mea.M-am cuibarit sub plapuma si am adormit.

Si acum imi amintesc ca despartirea de el a fost atat de dureroasa la inceput …

M-a trezit dupa cateva ore un miros puternic de frezii.Un cos imens cu flori era chiar in fata mea si o poza veche cu noi doi .Nu puteam sa plang,nu aveam cuvinte .Pe masuta de lemn mai era un plic.L-am deschis emotionata:”Despartirea inseamna dezamagire.Timpul ne desparte ,dar tu esti cea care lupta cu timpul…si de data aceasta l-ai invins.”In plic se mai afla o hartie :Admisa la facultatea din Anglia.

Mi-a fost greu sa ma despart de familia mea,de casa in care am copilarit ,dar orice sfarsit aduce cu el un inceput.Eu datorez totul timpului si destinului .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu