miercuri, 11 ianuarie 2012

:)

Nu am fost niciodata de acord sa fac anumite lucruri doar pentru a fi pe placul anumitor persoane.Am spus intotdeauna NU sau DA atunci cand mi-am dorit cu adevarat acest lucru ,chiar daca a asta a dus la excluderea mea din anumite grupuri...chiar daca deciziile mele au starnit comentarii mai mult sau mai putin placute...
Am facut intotdeauna ce mi-am dorit fara sa calc pe sufletele celorlati dar nici pe al meu.
Viata este prea scurta,am prea putin timp la dispozitie pentru a putea face tot ce imi doresc eu ...cu atat mai putin am timp sa fac ceea ce doresc ceilalti.
Nu este corect sa imi anulez identitatea si personalitatea de teama ca ceilalti nu ma vor accepta daca nu voi face ca ei.
Sunt asa cum vreau eu nu cum vor altii chiar daca asta va duce la izolarea mea de ceilalti..Am ganduri si dorinte si in fiecare zi actionez sa le aduc mai aproape de mine,sa le traiesc.
..pentru ca intre a fi si a nu fi ....EU SUNT intotdeauna o persoana cu personalitate...o persoana care isi traieste viata in ritmul inimii...
Asigura-te si tu ca ceea ce faci e ceea ce vrei.
Dacă aş fi bărbat , as iubi o femeie pentru feminitatea ei ....M-aş uita stăruitor doar spre o femeie , preocupată doar să fie ea însăşi. Aş şti că-I frumoasă şi din întunericul unei săli de teatru, pentru că nu râde strident şi nici nu şi-a urcat picioarele pe scaunul din faţă, pentru că nu se săruta cu iubitul ei şi pentru că plânge discret la re...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu